Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Rozporządzenie w sprawie nauki zdalnej

Rozporządzenie w sprawie nauki zdalnej

Szanowni Państwo,
Ogłoszone zostało rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki informujące o wytycznych związanych ze zdalną edukacją w dniach od 20 grudnia 2021 roku do 9 stycznia 2022 roku. Dotyczy ono 6 dni zajęć dydaktycznych (tj. 20.12.br., 21.12.br., 22.12.br., 03.01.2022, 04.01.2022 oraz 05.01.2022).Przerwa świąteczna trwa od 23 grudnia 2021r. do 2 stycznia 2022r. Dzień 7 stycznia 2021 jest dniem wolnym od zajęć po święcie Trzech Króli.
Zgodnie z treścią tego rozporządzenia do szkoły będą mogły uczęszczać dzieci, których Rodzice lub opiekunowie prawni pisemnie złożą wniosek z uzasadnieniem potrzeby uczęszczania dziecka do szkoły. Każdy wniosek będzie rozpatrywany indywidualnie przez dyrekcję szkoły, gdyż najważniejsze jest bezpieczeństwo uczniów i pracowników szkoły, a tym samym ograniczenie do minimum ryzyka transmisji oraz zakażenia covid-19 w naszej szkole.
Prosimy zatem o zrozumienie i składanie wniosku jedynie w przypadku uzasadnionej konieczności. Wniosek można składać do dnia jutrzejszego tj. 16 grudnia do godziny 14.00 na adres mailowy szkoły: sp6ciernie@wp.pl
Dyrekcja szkoły

 

Data dodania: 2021-12-16 17:39:24
Data edycji: 2021-12-16 17:39:37
Ilość wyświetleń: 284

Doradztwo

Wybór szkoły ponadpodstawowej i zawodu to ważna decyzja. Kliknij i poznaj możliwości rozwoju.
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

“Per aspera ad astra

Przez ciernie do gwiazd”

Cytat

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej